DIVORCI EXPRESS

Tinc un cotxe molt petit que es diu ATOS. Li vaig regalar al meu marit fa 7 o 8 anys o 9 i vaig trigar cinc anys a pagar-lo. Jo vaig signar un compromís i durant cinc anys vaig ser conscient d’aquest compromís. Ara, encara pobret el cuido molt bé: pago el segur, li poso gasolina,l’impost municipal, les revisions,etc,etc. Per l’Estat el meu matrimoni val menys que un ATOS. Si ara deixés plantat al meu marit, em tornés a casar (amb ell) i al cap de tres mesos me’n cansés, segons l’Estat és igual. El meu matrimoni val menys que un ATOS? Però jo, que sóc políticament incorrecta, no faig cas al que permet l’Estat. Amb el meu home fa 17 anys que tinc un contracte, li faig petonets, intento sorprendre’l cada dia, riem junts, mengem junts, dormim junts, etc,etc.

Comentaris

Entrades populars