ELS FILLS, MOTOR DE LA VIDA


Tinc cinc fills. Què seria de mi si no en tingués cap? sols un? sols dos?
Podria anar més al gimnàs, de viatge, a fer el cafè…és a dir, el que fa tothom per no pensar gaire i omplir les hores , no tenir la “depre”… però com que sóc políticament incorrecta, tinc cinc fills i em passen les hores que “no veas”!! i faig un piló de coses que no hagués dit mai, ni jo ni tu ni ningú. Potser estaria escarxofada mirant el “culebrón” de la tele i esperant l’hora d’anar al gimnàs (no dic que anar al gimnàs estigui malament) però no és el meu fort pedalar tota l’estona mirant el cul del de davant.
De moment, com que encara sóc jove perquè estic envoltada de criatures, no he preguntat els preus del gimnàs, ja que no paro en tot el dia i em mantenen en forma.
SÓN EL MOTOR DE LA MEVA VIDA !!! I EL MARIT TAMBÉ, EH?

Comentaris

Anònim ha dit…
Hola mama, com estàs? Jo estic molt bé, només et volia dir que no n’hi ha per tant diguent que “ja que no paro en tot el dia”, ja que et cuidem molt i fem molta bondat. No siguis dolenta siusplau i no ens critiquis, vale? Gràcies, de part de la teva estimada filla Laura.

Entrades populars