Deixa les passarel•les per Déu


El somni de la seva vida: model de Victoria 's Secret

Kylie Bisutti va aconseguir el seu "gran somni" el 2009 en incorporar a l'elenc de models de Victoria 's Secret. Però acaba de renunciar-hi-encara que no al món de la passarel·la perquè considera contrari a les seves conviccions cristianes seguir exhibint el seu cos en catàlegs de llenceria.

Recent casada als seus 23 anys, Kylie considera que el primer és el seu matrimoni: "El meu cos només ha de ser per al meu marit. Això és una cosa sagrada. Vull que el meu matrimoni sigui sagrat, perquè els índexs de divorci als Estats Units són altíssims i vull fer tot el possible perquè el meu matrimoni sigui especial ".

"Victoria 's Secret era el meu major objectiu a la vida, és el que sempre vaig perseguir en la meva carrera", va declarar: "I em va agradar mentre hi vaig ser. Però com més em convertia en model de llenceria-i mostrar llenceria no és anar vestit - vaig començar a sentir-me cada vegada més incòmoda a causa de la meva fe. Sóc cristiana, estic llegint més la Bíblia i cada vegada em convenç més. Però aquesta és una indústria molt temptadora, he caigut en massa coses en què no hauria volgut caure ".

Comentaris

Entrades populars