JO DÓNO LLIBERTAT ALS MEUS FILLS


Això diuen molts pares i mares, però aquesta llibertat moltes vegades no l’acabo d’entendre. M’explicaré amb exemples:
-”Sí, no dic al meu fill que no pugui ser cristià, però que esculli ell quan sigui més gran i jo no m’hi oposaré. El deixo en llibertat”
Mentre, donen molts iogurts al nen (mirant bé que no hagin caducat una hora abans), li donen vacunes, fruita, moltes coses “enriquecidas en calcio”, el banyen amb el millor sabó i la millor colònia, després vinga pomades, el vesteixen de marca perque pugui gatejar pel terra, el fan dormir amb un matalàs de làtex àloe vera, etc, etc,etc. Evidenment, no han preguntat al nen si vol tot això,ho han fet perque volen donar el millor al seu fill i ell encara no té la capacitat d’escollir. Bé.
El que em sap molt greu és que cada vegada que un alumne/a meu/a (nen o nena,que ningú s’enfadi) s’ha volgut batejar, ha tingut una vertadera oposició per part dels seus pares. El deixen escollir en moltes (masses) coses -què vols reiet meu per sopar? patates, macarrons, sopa de “pitufos”…-A cap edat ja tenen l’ordinador amb internet a l’habitació, TV, mp3, mp4, mp5…Els pares no vigilen gaire perque “el meu fill és molt responsable i ja sap que li convé o no”, però batejar-se, anar a la catequesi, fer la primera comunió. NO!!
Ho fan realment per deixar escollir al fill o perque els fa mal a la consciència remenar tots aquests temes? No queda gaire clar, oi?
Jo vaig batejar als meus fills al cap d’una setmana, no sols perque sóc políticament incorrecta, sino perque no estic de pamplines i dono als meus fills tot el que crec que és bo per a mi i evidenment per a ells. Mai he preguntat a un fill meu si vol menjar de petit o que esculli ell quan sigui gran, perque tinc molt clar que allò és necessari i si espero gaire…ja no hi serem a temps!! Ja serà mort i enterrat.

Comentaris

Entrades populars