LA MORT


Un dia em moriré i tu també!!
No t’agrada el que dic? Doncs és veritat !!!
Fa dos o tres anys, un grup d’exalumnes em vam fer una entrevista. Jo estava fent classe a l’aula d’informàtica (també aula multiús). Allí em van fer l’entrevista. També hi havia una mestra treballant en un ordinador que evidentment ho va sentir tot.
Em van fer moltes preguntes. La mestra treballava (i escoltava),però no deia res. En una pregunta no se’n va poder estar.
-Senyoreta, com li agradaria morir?
-Doncs més igual, però si pot ser de sobte no, vull adonar-me d’aquest moment únic a la vida.
La mestra es dispara i diu:
-Tu realment vols adonar-te’n de la mort? No t’agradaria morir de cop? Ho dius de veritat?
-Vull saborejar aquest fet únic a la vida. No m’agradaria que em passés per alt un moment tant important i que no es tornarà a repetir.
-Mai havia sentit a ningú que digués això.

Comentaris

Entrades populars